Castagnus a PMS

Castagnus to produkt roślinny, który ma na celu zmniejszyć objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego u kobiety. Jak przyjmować lek i o czym pamiętać? W czym pomaga środek? Gdzie można go kupić?

Działanie produktu

W tym przypadku substancją czynną preparatu roślinnego jest niepokalanek pospolity. Działa on na tej zasadzie, że uśmierza ból i hamuje uwalnianie prolaktyny. Odpowiada ona bowiem za występowanie przykrych objawów PMS. Ekstrakt z rośliny może bardzo dobrze wpływać na gospodarkę estrogenowo-progesteronową.

Poza wyciągiem z niepokalanka i rozpuszczalnikiem, w składzie leku znajdziemy m.in.:

• skrobię ziemniaczaną,
  • powidom K30,
  • laktozę jednowodną,
  • stearynian magnezu.

Kiedy sięgnąć po Castagnus?

Produkt jest przeznaczony dla dorosłych kobiet, które borykają się z łagodnymi objawami zespołu napięcia przedmiesiączkowego. Najczęściej przykrymi objawami są obrzmiałe piersi, bóle głowy, zaburzenia równowagi emocjonalnej, czy obrzmienia rąk, stóp i twarzy. Jak przyjmować produkt roślinny? Najlepiej sięgać po jedną tabletkę rano, popijając wodą. Pamiętajmy o tym, aby nie przekraczać dziennej zalecanej dawki preparatu. Lekarze zalecają przyjmowanie przez co najmniej 9 dni. Jeśli po tym okresie nie zauważymy poprawy, konieczne jest zasięgnięcie opinii specjalisty/

Łagodne objawy PMS mogą znacząco wpływać na samopoczucie kobiety. Pomocne jest stosowanie środka o nazwie Castagnus, jakie znajdziemy w każdej aptece. Dzięki temu szybko pozbędziemy się przykrych dolegliwości i odzyskamy dawną energię.